Péntek este / Friday night

ENG ⇓

Vasárnap délután van, múlt hét csütörtök óta nem láttunk Napot. Mostanra az már egy kicsit lehangoló. Mint említettem szerdán végeztem az egyetemen, így csütörtökön már elkezdődött a hétvége. Remélem ezt most olvassák brazil barátaim, akik előző félévben mindig az orrom alá dörgölték, hogy nekik már szerdától hétvége van. Most fordult a kocka barátaim 😆

Sajnos azonban ilyen időben az embernek nincs kedve máshoz, mint egész nap az ágyban feküdni a meleg takaró alatt. Így a csütörtöki napom annyiből állt, hogy elmentem boltba, valamint csináltam ebédet, ja igen és mosni is voltam. A nap többi részét ágyban töltöttem, készülve lelkileg arra, hogy takarítani kéne. Este viszont legalább beszéltem anyával és persze Bogyóval is. 

A péntek még kevesebb teljesítménnyel telt, de továbbra is készítettem magam a takarításra. Beszéltünk róla az IB-sokkal (azok, akikkel egy kurzuson vagyunk), hogy este elmegyünk inni egyet. Aztán ahogy az lenni szokott, senki nem tudott semmit, így ment mindenki a maga útján. Én átmentem a lakótársammal az egyik szomszédunkhoz, és talán most először éreztem magam igazán jól velük, ugyanis mindhárman tökéletesen tudnak németül, így általában németül beszélnek egymással, én meg hát mondjuk úgy, hogy hadi lábon állok a némettel. Azonban ezen az estén nagyrészt angoulul beszélgettek, így tudtam csatlakozni a beszélgetéshez, úgyhogy elég jól indult az este. 

Végül a legtöbben így is úgy is a Dorisban kötöttünk ki. Egy ilyen kisvárosban nem nehéz ugyanoda menni bulizni, hiszen össz-vissz két hely van itt, ahol jól lehet bulizni. Majdnem éjfél volt mire odaértünk, mégis szinte üres volt a hely. Otthon már olyan 10 körül megtelnek a táncos helyek is, így ez furcsa volt. Azonban éjfél előtti belépés esetén néhány ital jelentősen olcsóbb, így bementünk, és akkor érkeztek a legtöbben, pont a before dark kedvezmény miatt.

Őszintén szólva alig bírtam rávenni magam otthon, hogy felöltözzek és elinduljk, de úgy gondoltam, hogy mégsem maradhatok otthon péntek este, mikor mindenki bulizik, így összeszedtem magam. A buli elejét még annyira nem éreztem, kevesen is voltak, a zenék sem voltak jók, de végül nem bántam meg, hogy elmentem. Imádom, hogy ennyien olvassátok a blogot, de emiatt nem mindig írhatok le mindent, így csak annyit írok, hogy igazán jó buli volt, kellett a lelkemnek, mondjuk hogy legalább belül láttam egy kis Napot, bármilyen hülyén is hangzik ez. 

Végül 3 után indultunk el haza, fél 5 körül aludtam el és reggel nagyon utáltam magam, mikor 8-ra mennem kellett mosni 😅

A két napos lelki készülés után tegnap végre eljutottam a takarításig, ma pedig addig, hogy beláttam otthon sosem szedem össze magam és kezdek el tanulni, így beültem egy kávézóba és elkezdtem dolgozni az egyik beadandómon. A többin sajnos még nem tudtam, mert nem tudok szinte semmit, de már ez is haladás. 
Most pedig itt ülök a kávézóban, írom ezt a bejegyzést, pont olyan, mint amiről régen álmodtam, ugyanis régen még arról álmodtam, hogy majd az írás tölti ki az életem. Hogy majd ülök egy csésze kávéval, és írom a történeteket. Habár ez az álom már a múlté, örülök hogy ezzel a bloggal visszatért az írás az életembe hosszú idő után. Az általános iskolai tanárom is olvasta a bejegyzéseket, aki az újságíró szakkörön egyengette az utamat az írás felé. Ezt írta a blogról: 
"Annyira jó! Van stílusa, őszinte, kedves. Én tudtam, de ezt írásban átadni nem mindenkinek sikerül. Neki igen!" Innen is köszönöm a szavakat, sokat jelentenek. 

_______________________________________________________________________________

It's Sunday afternoon we could not see the Sun since last Thursday. It is a little bit depressing by now. As I mentioned in the previous post I finished the week at the university on Wednesday so my weekend has already started on Thursday. I hope my Brazilian friends are reading this post because they were always saying to me that their weekends started on Wednesdays during their Erasmus last semester. Now, it's my turn to say that 😆

Unfortunately, I had no mood for this weather so I only wanted to lay in my bad under my warm blanket. So I went to buy some food, made lunch and made my laundry on Thursday and spent rest of day in my bed trying to convince myself about cleaning the flat. At least I skyped with my mom and with Bogyó (my lovely golden retriever) in the evening. 

I did even less on Friday but still was trying to convince myself about cleaning. We talked about a little drinking night with IB students (we are on the same course). Although as it usually goes nobody knew anything so everyone went on its on way. We went to the neighborhood with my flatmate. It might the first time I actually had a good time with them because they all can speak in German perfectly so they speak in German most of the times and let's say I have some trouble with that language. On this night they were finally speaking in English so I could join the conversation and I really liked it. 

In the end most of us went to Doris. Going to the same place without talking about it is not hard here, since there are only two places in the city where you can have a good party. It was almost midnight when we got there and it was almost empty. It was weird because clubs are usually full by ten pm in Hungary. Although if you get in Doris before midnight you can get some drinks on lower prices so we decided to go in. Most of the people were also arriving at that time because of the before dark discount. 

To be honest I did not feel like going to party that night, to put on my clothes and leave my house but I thought I could not stay at home on Friday night when everyone else was partying, so I went. In the beginning of the party I did not feel the party mood there were not so many people and the music was bad as well but I did not regret that I went. I love that so many people reading this blog but because of it I cannot write everything so I just write it was a really good party, I needed it for my soul, let's say I could see the Sun inside, I know how ridiculous it sounds.

Finally we went home after 3 am, I fell asleep by 4 am and I really hated myself in the morning since I booked the washing machine for 8 am. 😂

After preparing for cleaning for two days, I finally cleaned the flat yesterday. I also realized by today that I would never start writing my assignments at home so I came to the city centre to drink a coffee and start to work on my assignments for my home university in Hungary. I could only start one of them since I do not know details of other ones but a small step is a step too. 

I am now sitting in Coffee House writing this post just like I was dreaming of a long time ago.  My dream was to being a journalist and writing my stories while drinking a good coffee. Although this dream is my past I am glad that writing is back in my life with this blog. My primary school teacher who was the leader of the school newspaper that I wrote to also reads my posts. She wrote this about my blog: 
"This is so good. It has style, it is honest and kind. I knew it but anybody cannot give it to people through writing. She can!" Thank you for these words from here as well, it means a lot.

Megjegyzések

Legnépszerűbb / Most popular

Egy év az életemben / A year in my life

31 nap / 31 days

A világ legboldogabb országa / The happiest country

Egy csipet otthon / A pinch of home

Valaki / Someone