Valaki / Someone

ENG ⇓

Azt hiszem ideje volt ennek a bejegyzésnek. Néhány napja már gondolkozom, vajon leírjam-e ezeket a sorokat. Igyekszem őszintén írni mindenről, ami itt történik, mindenről, ami megváltoztat, így végül úgy döntöttem, ideje megosztani veletek valamit. 

Találkoztam valakivel. Vagyis nyilván sok mindenkivel, de van valaki, aki más. Sajnos nem mondhatnám, hogy nagyon romantikus találkozás lett volna. Egy buliban ismertem meg, egy barátja a lakótársammal beszélgetett, akkor jött oda, aztán elkezdtünk táncolni. Szóval semmi különleges, vagy romantikus. 

Egy finn srác, aki mi mást tanulna, mint infót. Még nincs elég infós ember az életemben, szóval pont jó. 😅 Igazság szerint akkor, az első buliban nem gondoltam, hogy valaha látom még, nem is keresett. Majd egy héttel később voltam elég bátor, és én írtam neki. Gondoltam, egyszer vagyok Erasmuson (valószínűleg), így kockáztattam. Találkoztunk is aznap, amit azóta sem bánok. Nagyon jó döntés volt keresni őt. Azóta találkoztunk párszor, bár azt mondta, hogy nagyon rossz a romantikus dolgokban, azért annyira nem csinálja rosszul.

Igazság szerint nem tudom mi lesz ebből, hiszen én három hónap múlva már nem leszek itt, így nincs sok időnk együtt, szóval csak élvezzük egymás társaságát. Van egy magyar barátom, aki néhány éve már itt él, ő azt mondta vigyázzak, mert a finnek könnyen megijednek az érzelmektől és nagyon zárkózottak.

Ez rá nem igaz, bár alig két hete találkoztunk, tudtam vele beszélni, amikor próbáltam eldönteni, hogy maradjak-e, és őszintén elmondta a véleményét, a döntésem után pedig nagyon megértő volt. Egyáltalán nem zárkózott, sőt szerintem nyitottabb, mint én, talán az Erasmusának is köszönhetően ilyen. Összességében a megértő szó nagyon jellemzi őt.

Bár tényleg nem tudom mi lesz ebből, lesz-e bármi, annyit tudok, hogy úgy érzem megéri róla beszámolni, mert egy ideig biztosan a mindennapjaim része lesz. Utána pedig ki tudja mi lesz, de egyelőre nem is érdekel, úgy jó minden, ahogy van. 😊
_______________________________________________________________________________

I think it is the time to write this post. I was thinking whether I should write these lines or not in the past few days. I am trying to be honest about what is happening to me, what changes me here so I decided I will share something with you.

I met someone. Well, I met a lot of people of course. However there is someone who is different from others. Unfortunately, I cannot say it was a romantic meeting. I met him at a party, one of his friends was talking to my flatmate and he came to us, then we started to dance and then talking. So it was not special, or romantic at all. 

He is a Finnish guy who studies IT, what else would ha study. There are not enough IT people in my life, so he is perfect 😅 To be honest, I did not think after our first meeting we would meet again, he was not writing to me at all. Then, after a week I was brave enough to text him. I thought I was on Erasmus only once (probably) so why not. We met on that day, at another party, I did not regret it since then. It was a good decision to write to him. We have met more times since then. He said he was really bad at romantic stuffs, but he is not that bad at all.

Honestly, I have no idea what will happen or where it leads since I leave this country in three months so we do not have so much time for being together and see how it works. We just enjoy each others company. I have a Hungarian friend, who is living here for three years now, she said I should be careful with Finnish guys because they are afraid of emotions and they are really introverted.

He is not that type, luckily. Although we met only two weeks ago, I could speak with him about staying or going, and he was not afraid at all, he said what he was thinking and he was really understanding. He is not introverted at all, well he is more extroverted than me, probably because of his Erasmus experience. Being understanding is really him.

Although I really do not know where it leads, I only know it was time to write about him because I am pretty sure he is going to be part of my life for the near future. After that? Who knows what will happen, but right now I just do not care about it, everything is just fine for now. 😊

Megjegyzések

Legnépszerűbb / Most popular

Egy év az életemben / A year in my life

31 nap / 31 days

A világ legboldogabb országa / The happiest country

Egy csipet otthon / A pinch of home